xD
Joopajoo :)
Menen huomenna uimahallille mun  siskon ja kamujen kaa uimahalliin =D
JA YLlHUOMENNA mä lähen Ruotsiin mut sitä ennen mä käväsen Suomessa isän luona :D Tai siis mun sisko jää sinne Suomeen ja mä meen serkun kaa Ruotsiin :). Mun serkku on toosi kiva!!! Mut ärsyttää kun se on joka matka kun me mennään Ruotsiin tai Suomeen mukana... Se vaan ärsyttää :P Ja miksi kukaan ei oo mesessäääh???

Jeeejee.. Mul ei oo Torstaina eikä perjantaina kouluaa!!! Mä lähen aamulla kato  sinne suomeen x) Torstaina mul ois:
- 2 liikkaa
- matikkaa
- 3 kotsaa

Perjantaina mulla olis:

- Enkkua
- Fykee
- matsaa
- Ruottia {opettelen sitä sitten Ruotsissa xD}
- 2 kuvista {ei oikein jaksa innostaa}



Osa noista tunneista on sen verran ärsyttäviä että hyvä kun menee mut liikka ja kotsa harmittaa kun ne jää pois :{  Mut ei mul muuta joten moro!!!!

Ps: Mun nettikamut saa pian kyltit mutta vasta ens viikolla! Oottakaa siihen asti!!!